Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Promocje
Brush Your Teeth Mock Wrap
Brush Your Teeth Mock Wrap
114,90 zł 79,90 zł
Dental Smile Blue
Dental Smile Blue
114,90 zł 79,90 zł
Colorful Elephants
Colorful Elephants
99,90 zł 59,90 zł
Dental Smile White
Dental Smile White
114,90 zł 79,90 zł
Brush Your Teeth
Brush Your Teeth
114,90 zł 79,90 zł
Fruit Mickey Mouse
Fruit Mickey Mouse
99,90 zł 59,90 zł
Dogs in Paris
Dogs in Paris
99,90 zł 59,90 zł
Produkt dnia
Masked Cats
Masked Cats
109,90 zł
Spring Bird Feathers
Spring Bird Feathers
99,90 zł
Cool Cats
Cool Cats
109,90 zł
Woof Celebrate
Woof Celebrate
109,90 zł
Hedgehogs
Hedgehogs
99,90 zł
Style & Fun
Style & Fun
99,90 zł
Crocodiles
Crocodiles
99,90 zł
Frenchie in Paris
Frenchie in Paris
99,90 zł
Striped Cats
Striped Cats
99,90 zł
Tropical Island
Tropical Island
109,90 zł
Twisted Cats
Twisted Cats
99,90 zł
Dogs in Paris
Dogs in Paris
99,90 zł 59,90 zł
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Nowości
Spring Flowers
Spring Flowers
99,90 zł
Best Friends
Best Friends
99,90 zł
Cat's Hearts
Cat's Hearts
99,90 zł
Fruit Mickey Mouse
Fruit Mickey Mouse
99,90 zł 59,90 zł

Wymiany/ zwroty/ reklamacje

Wymiana towaru

1. Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Kokidoo sp. z o.o. Agata Bujnowicz, ul. Łódzka 10/13 95-050 Kontantynów Łódzki

2. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

3. Prosimy także o wysłanie e-maila na nasz adres: sklep.kokidoo@gmail.com z wiadomością o wymianie. 

4. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem,usługą "e-przesyłka".

5. Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący.

6. W przypadku wyboru usług Poczty Polskiej zalecamy opcję listu poleconego,  aby mieć potwierdzenie nadania. Nie ponosimy odpowiedzialności za zagubione paczki tego przewoźnika - (wysyłka listem zwykłym). Mozliwosc wysylki paczkomatem, po uprzednim uprzedzeniu nas.

7. Wymiana towaru nastąpi w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki od kupującego. Jeśli nie posiadamy na stanie towaru, na jaki chce wymienić kupujący zaoferujemy wymianę na inny towar lub zwrot. 

 

Zwrot towaru

1. Sklep internetowy KOKIDOO.pl akceptuje zwroty zakupionych towarów.

2. Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Kokidoo sp. z o.o. Agata Bujnowicz, ul. Łódzka 10/13 95-050 Kontantynów Łódzki 

3. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

4. Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenie itp.

5. Prosimy także o wysłanie e-maila na nasz adres: sklep.kokidoo@gmail.com z wiadomością o zwrocie.

6. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem,usługą "e-przesyłka" lub paczkomatami.  

7. Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący. W przypadku wyboru usług Poczty Polskiej zalecamy opcję listu poleconego,  aby mieć potwierdzenie nadania. Nie ponosimy odpowiedzialności za zagubione paczki tego przewoźnika - (wysyłka listem zwykłym).

8. Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty przyjęciu produktu w magazynie.

9. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

  

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Kokidoo sp. z o.o. Agata Bujnowicz, ul. Łódzka 10/13 95-050 Kontantynów Łódzki

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

 

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl