Faq


1. Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie?
Aby dokonać zakupów w naszym Sklepie, musisz się zarejestrować. Dane podane przy rejestracji objęte są Polityką Prywatności i Ochrony Danych Osobowych.


2. W czym pomaga rejestracja?
W naszym serwisie możesz założyć swoje konto, dzięki któremu szybciej i wygodniej złożysz zamówienie oraz będziesz miał stały dostęp do statusu swoich zamówień. Aby założyć konto, wybierz przycisk „moje konto” w prawym górnym rogu - na głównej stronie naszego serwisu.


3. Jak kupować? Możesz przeszukiwać produkty według kategorii znajdujących się w dziale "Sklep".
Wybierz produkt i dodaj produkt do koszyka. Z widoku produktu możesz wrócić do dalszego przeglądania oferty sklepu lub złożyć zamówienie klikając na „Koszyk”.
Wybierz i potwierdź rodzaj przesyłki i sposób płatności.
Wkrótce po złożeniu zamówienia, otrzymasz drogą e-mailową informację o przyjęciu zamówienia. W razie braku takiej informacji, skontaktuj się z naszym serwisem drogą telefoniczną (tel.: +48 510 061 849) lub mailową (sklep.kokidoo@gmail.com).


4. Czy wraz z przesyłką otrzymam jakiś dowód zakupu?
Tak, do każdego zamówienia dołączamy potwierdzenie zakupu lub fakturę VAT.


5. Czy po złożeniu zamówienia otrzymam e-maila potwierdzającego złożenie zamówienia?
Otrzymasz od nas drogą e-mailową potwierdzenie złożenia zamówienia.


6. Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia, dlaczego?
Najprawdopodobniej podałeś błędny adres e-mail lub wystąpił inny błąd niezależny od serwisu. Aby nas poinformowac o tym fakcie lub zmienić email skontaktuj się z nami telefonicznie (tel.: +48 510 061 849) lub mailowo (sklep.kokidoo@gmail.com).


8. Czy mogę zakupione rzeczy odebrać osobiście?
Prowadzimy głównie sprzedaż wysyłkową, nie posiadamy sklepu stacjonarnego, jeśli jednak jesteś zainteresowany odbiorem osobistym na terenie Warszawy, skontakuj się z nami : tel +48 510 061 849.